ADRES - BEREIKBAARHEID - PARKING
Start en finish North C Walk: Eugenie Terlinckplein, 8670 Koksijde
Er is voor dit event geen specifieke parking voorzien. Je kan ter plaatse een dagticket kopen aan de parkeerautomaat dat je parkeerrecht geeft voor gans de dag in Koksijde in de groene en paarse parkeerzones.
Bekijk hier de locatie, bevoorradingsposten en het parcours op een google maps
AFHALEN KEYCORDS, MEDAILLE , ECOCUP
Kom naar de inschrijvingstent op de zeedijk en aan de secretariaat vermeld je jouw naam. Daar ontvang je van ons een keycord met pasje die je om je nek draagt. Indien je een medaille of eco cup hebt besteld krijg je deze ook bij het ophalen van uw keycord.
Met dit pasjes heb je toegang tot de bevoorradingsposten onderweg.
Veel succes.
PROGRAMMA - DAGINDELING - STARTUREN
Zaterdag 07 maart
08.45 ā 12.00: Opening wedstrijdsecretariaat, afhalen startnummers, T-shirts
Wave start 1: 22km tussen 09.00 - 10.00
Wave start 2: 13km en 22km tussen 10.00 - 11.00
Wave start 3: 13km tussen 11.00 - 12.00
Einde event 17:30
BEVOORRADING - GEEN PLASTIC BEKERS AANWEZIG
Aan de bevoorradingsposten is er water, sportdrank, cola, fruit en cake.
DOUCHES
Er zullen een beperkt aantal douches aanwezig zijn tijdens dit event.
Ā
Info aangaande het goede doel, donaties en fondsenwerving
HOE KAN IK PINK RIBBON STEUNEN
Deelnemen aan dit event betekent pink ribbon steunen. Je kan dit op 2 verschillende manieren
- door een ƩƩnmalige donatie te doen gelijktijdig met jouw inschrijving (minimum ā¬5).
- door een persoonlijke fondsenwerving pagina aan te maken, waar familie, vrienden en sympathisanten jou kunnen motiveren dmv van donaties te doen op deze pagina. Deze pagina kan je gelijktijdig met jouw inschrijving aanmaken of je kan deze later nog zelf via jouw account activeren. Wil je graag samen met anderen donaties ophalen op een team werving pagina, klik dan op de volgende toggle. Alle donaties gaan integraal naar Pink Ribbon.
HOE EN WANNEER MAAK IK EEN FONDSENWERVING PAGINA AAN
Dit kan je doen gelijktijdig met jouw inschrijving net voor je de betaling gaat uitvoeren.
Heb je dit niet gedaan kan je steeds hier inloggen en dan in jouw account deze fondsenwerving pagina later nog aanmaken (klikken op het ā„ icoon).
Als je graag meerdere deelnemers groepeert in 1 fondsenwervingteam dan kan dit. Spreek onderling af wie de groep aanmaakt met een team naam. Nadat dit gebeurd is kan de rest zich met de team naam aansluiten.
HOE VERZAMEL IK DONATIES VOOR MIJN FONDSENWERVING PAGINA
Als je een donatie pagina aanmaakt dan ontvang je een mail met daarin jouw de link naar jouw persoonlijke pagina. Je stuurt deze link door naar je familie en vrienden of plaatst deze op jouw social media account.
Je kan ook als je op jouw persoonlijke pagina bent gewoon de url kopiëren en doorsturen of je kan via de website op walking.be via de roze donatie knop jouw pagina ook terugvinden.
KAN IK IN ALS TEAM MET MEERDERE PERSONEN FONDSEN WERVEN
Dat kan zeker, dan moet je wel even afspreken wie er een team gaat aanmaken met een unieke teamcode en wie zich dan gaat aansluiten bij dat team, zodat er niet meerdere gelijkaardige teamcode worden aangemaakt. je kan immers maar deel uitmaken van 1 team.
Een team maak je aan gelijktijdig met jouw persoonlijke fondsenwerving pagina, maar je kan dit ook nadien doen door hier in te loggenĀ , vervolgens op het ā„ icoontje te klikken en dan op "aanmaken/vervoegen" team te klikken.
Veel succes!
DEELNEMEN ALS GROEP MET MINSTENS 10 PERSONEN
Wil je graag toegang tot onze groepsinschrijvingsmodule, contacteer ons dan. De verantwoordelijk maakt en configureert eerst de groep en geef vervolgens de groepscode aan zijn deelnemers. Deze schrijven zich via de gewone weg in waarbij ze als allereerste stap de code invullen. Ze hoeven niet te betalen.
De verantwoordelijk sluit de groep af 14 dagen voor het event, genereert de factuur en betaalt alles in 1 keer (met factuur of online).



